Nu har jag gått in i väggen

Nu har jag gått in i väggen.. bokstavligt. Jag gick rätt in i den. Jag vaknade i morse, kom på att jag hade sovmorgon så jag låg kvar i sängen. Sedan (naturligtvis) blev jag så otroligt kiss-nödig så jag bara  ar tvungen att gå upp. Jag gick på toa och allt var frid och fröjd ända tills jag skulle gå tillbaka till sängen. Bang! sa det. Jag hade missat att jag hade en vägg framför mig. Så går det om man inte har ögogen på skaft. Varför man nu skulle ha det, ingen människa har ju det.. Så går det iaf om man inte har linserna i.

Om jag har otur kanske jag går in i väggen igen, inte pga av linserna utan för den jävla skolan! Studenten är om fyra veckor och vi har minst 7 prov/uppsatser kvar. Och betygen sätts sista maj vilken innebär att alla dom här roliga grejjerna kommer äga rum inom två veckor. Hurra.
Så nu sitter jag här och tänker ut olika sätt att ta över världen så att det är jag som bestämmer. Jag skulle bestämma att det inte var ett enda prov kvar i hela universum. Och att man slutar servera fiskbullar i skolan. Tror ni jag hinner med min plan tills på tisdag? Jag har nämligen matte prov då som jag vill slippa..

Har du något förslag på hur man kan ta över världen? I så fall, fatta pennan (alt ett trådlöst tangentbord) och skriv till mig!

Ps. Jag svarar på alla brev som skickar med kort på sig själva! D.s

Pps. Min kanin vill gärna ha en brevvänn så om du också har ett djur skulle det vara roligt! Dds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0