Det närmar sig

Nu närmar det sig fort som bara den. Du kanske undrar vad det är som närmar sig? Studenten! svarar jag då. För så är det. Snart är den här. Hjälp!

Tre prov kvar.. Fysikslutprov imorgon som jag inte har pluggat till men, som jag säger ibland; vad gör det om hundra år när allting kommer kring?

Det ska bli så otroligt underbart skönt att äntligen slippa den skiten! Iof sig har jag troligtvis en massa annan skit framför mig, men det är ett annat problem...

Och på fredag blir det livat värre! Jag är nämligen bjuden på prinsesskalas! Enligt inbjudan var tiara obligatoriskt, samt utklädnad. Jag älskar att klä ut mig! (Nej jag heter inte Per-Ove och är 43) Bara vara ful i massa roliga kläder! Jag ska nog börja klä ut mig till vardags.. det skulle nog liva upp stämningen i denna roliga stad en smula. Men åter till kalaset. Här kommer "dagens outfit"! : Rosa leggings, rosa skor med vita prickar, ett rosa linne som det står "who say´s candy is for kids" på och som pricken över i:et så ska jag ha en tyllkjol på mig! Great tycker jag! Att vara prinsessa för en dag. (det rimmade så jag kunde bara inte låta bli..:P)

Nä nu ska jag sova och drömma en massa prinsessdrömmar om rosa fluff, små kaniner och tyllkjolar. Och kanske en prins att dela halva kungariket med? Vem vet...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0