Vilken Soppa!

-Ja, den är så god och matig! Eller inte. Den var inte god och matig alls. Om ens pappa har stått i kökek och gjort pannkakor och tomatsoppa och ropar att jag kan äta när jag vill, det finns pankakor och soppa på spisen, då tar man för givet att maten är färdiglagad. Så jag satte i mig en pankaka och värmde soppan på spisen. Sen åt jag den. Det var bara det att detn inte var särskilt god.. men va fan tänkte jag och slörpade i mig den. Sen upptäcer mamma att den inte var färdiglagad. Jag har ätit tomatsoppa direkt från burken! Urk burk!
Fy fan, inte gott! Nä nu sa jag ta och träna så att tomtsoppan försvinner..


Kom ihåg: ät bara färdiglagad mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0