VEM??!!

Nu är jag inte glad. Jag hade planerat att sova lääääänge i morse. Men fick jag det? Nej! Det var någon människa som ringde på dörren klockan halv elva på morgonen. Vem gör sånt egentligen?! Grejjen var att jag och Annika var ensamma hemma, annars hade jag inte brytt mig om det, så jag släpade mig upp ur sängen och ner till ytterdörren. Det var ingen där. Självklart... Sen gick jag upp till Annikas rum, hon och hennes kompisar hade precis vaknat och ingen av dom hade ens hört att det ringde på dörren. Det stora mysteriet är alltså om den som ringde på dörren sprang och gömde sig eller om jag bara har drömt alltihopa.

Med tanke på vad jag inbillade mig en annan gång är det ganska troligt att jag drömde. Den andra gången kom jag inrusandes i Annikas rum och tjoade om att det var en enorm spindel i min säng medans jag gestikulerade för att visa hur stor den var. Självklart var det inte någon spindel, bara jag som drömde...

Men i alla fall, jag är fortfarande sur på den som ringde på dörren och berövade mig min sovmorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0