Varför då om jag får fråga?

Nu undrar jag lite.. alla som lägger ut bilder på sig själv med texterna typ "den är bilden beskriver mig idag, ser helt mongo ut, heheXD" "en ful bild, men aja ;P" och sen är bilden någon uppenbar pose-bild? Varför då? Om man ser ut som stryk en dag (och ja, alla har sådana dagar) varför tar man då inte bara en bild när man är ful och lägger upp den istället för att ta en "snygg" bild på sig själv? Jag tror att alla som gör så egentligen inte vill visa att idag ser jag ut som helvete utan egentligen vill säga "jag vill bara visa upp mig så jag drar en bort-förklaring om mitt fula hår"... eller bilder som har texten "en ful bild, men aja ;P" och bilden också är en pose-bild som dom egentligen innerst inne tycker är snygga och lägger ut bara för att visa att dom också är som alla andra? Varför?

Det blev lite si och så med grammatiken men jag tror budskapet går fram. Om jag någonsin visar en sådan bild på mig så ger jag er tillåtelse att daska mig med en linlal på fingrarna!


Och till sist, idag kände jag mig som stryk, en ful bild men aja ;P den beskriver mig idag XD



image19

Nu kom jag att tänka på en annan sak, är det olagligt att publicera bilder från google på sin blogg utan att ha tillåtelse? I sådana fall ber jag så mycket om ursäkt. Bilden kommer från www.vujer.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0