Uppkörning!

Om en timme gäller det. Två timmar om man ska vara exakt.. om en timme har jag kör-lektion och kl. 13.00 kör jag upp. Det kommer gå åt fanders, jag vet det! Tiden fram tills efter uppkörningen ska jag bara intala mig att jag inte kommer klara det så att jag är förberedd om jag misslyckas (när!!)..,.

Min mage är i uppror. Inte dearré alltså utan nerverna. My poor poor nerves! Jag kommer vara så nervös i bilen sen att jag inte vet vad jag håller på med och ser allt utifrån typ.. jag kommer växla fel, inte klara vänstersvängar, få motorstopp och krocka och dö. Kanske, man vet aldrig. Herregud, kan man vara så här nervös? Mina händer darrar till och med! Jag är så himla nervös att det inte är sant! Nu är ett bra tillfälle för mig att beskriva hur jag känner mig inför muntliga redovisningar: Så här!
Då måste det ju vara något fel på mig om jag är lika rädd för en redovisning som för uppkörningen... Nu menar jag inte att jag inte är så nervös inför uppkörningen (tro mig, det är jag!) utan att jag är extremt nervös inför muntliga-grejjer.

Nu ska jag äta lite, den sista måltiden...

NERVÖS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0