Träna!

Jag är en hurt-bulle! På många sätt. Min mage har börjat bulla-ut (inte gravid, choklad), men det behöver vi ju inte gå närmare in på, och jag har skaffat ett halvårs-kort på Friskis och Svettis. Jag är ambitiös kan jag lova! Jag skaffade det för två veckor sen och använde det bara den gången... Jag är för ful för att kasta sten helt enkelt. Men idag är början på mitt nya liv! Jag ska träna! Jag är så hurtig att jag tänkte gå på ett medel-pass... Det kommer nog bli en lustig syn för allmäna betraktare, jag har nämligen ingen koordination... Att bara vifta med armarna, inget probem! Att bara flytta fötterna i olika steg inget problem! Men när man ska göra allt på en gång då blir det problem!

Jag berättar mer om hur många ögon jag petade ut sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0