Snuskigt!

Idag kom jag att tänka på något som stör och äcklar mig. Och vad kan vara äckligare än mat i vissa lägen? Det var i matsalen idag och det var jättegod mat för en gångs skull (men nu ljuger jag för jag tycker oftast om skolmaten), det var pannkakor! Och lyxiga pannkakor dessutom, tunna runda med sylt och grädde till. Mums mums! MEN!! När jag stod i kön till sylten och grädden var det någon framför mig som tog grädde och SMETADE UT DEN MED SLEVEN PÅ SINA PANNKAKOR!! (OCH HUR STAVAS PANNKAKOR EGENTLIGEN??) Äckligt! Så gör man bara inte, bestick som används av flera får under inga omständigheter nudda ens egan mat eller tallrik. Och sen var det en annan människa som smetade ut först sylten på pannkakorna och sen smetade ut grädde med den andra sleven så när han la tillbaka den i grädd-skålen blev det sylt i grädden! Detta betende upprör mig djupt!

Hur kan man bara göra på det sättet? Ofräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0