Påskafton

Idag är det påskafton. Alla vet vad det betyder. Det betyder Påskägg!! Hurra hurra! Jag älskar påskägg. Speciellt fina påskägg som min syster har gjort. Verkligen fina ägg som hon har pysslat iordning aldeles själv. Jag skulle hjälpa henne igår men det enda jag fick gjort var att äta upp godiset som lillebror skulle få i sitt ägg samt att göra ett fult påskägg som ser ut som en drogad kyckling. Vackert...

Sen har jag ett litet tips till alla där ute. Ät inte upp andras ägg, det kan få en lätt negativ effekt har jag märkt. Idag måsta jag tex cykla till godisaffären och köpa mer godis. Bara för att jag smakade lite (ok, ok, smakade ett helt ägg nästan..), men ändå! Det blåser och är 20 minus inomhus, gissa hur kallt det är ute då? Schwaincoldt!

Oj, oj, nu ropas det på mig, min macka i ugnen är färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0