Moahahahahaa.. (evil me)

Jag var på elakt humör idag. En person i min närhet, en i min klassvill säga, var OTROLIGT irriterande idag. Han pratade om bilar. Och han pratade om bilar. Och gissa vad han pratade om mer? Bilar! AAAaaaaaaaaah! Jag ville smälla ihop den bärbara datorn på hans smala fingrar och bara skratta elakt!! Jävla ferrarri-bilar, vilken mes han är! Och hans skratt. Mghnh! (frustrerade strup-ljud) Han skrattar hela tiden! (ingen överdrift jag lovar!) När han frågar om hjälp på matte-lektionen, när han säger hej på morgonen och när han inte vet vad han ska säga. Om jag går förbi toaletten någn gång och jag hör ett fnissande skratt kan jag slå vad om att det är han som sitter och bajsar och skrattar samtidigt där inne!

Nu till det elaka jag. Jag var som sagt otroligt irrierad och arg på honom så när han frågade när matte diskreten började sa jag kvart över tolv. Den gjorde det också. Men i mitt stilla sinne (inte så stilla men det åter snyggare att skriva så) så tänkte jag att jag sa till honom att vi började halv ett. Riktigt elakt tänkt av mig tyckte jag... Men alla vet ju att det är tanken som räkas!

När jag tänker på hur förtvivlad bil-mannen hade blivit om han hade kommit för sent skrattar jag ondskefullt för mig själv: MOAHAHAHAHAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0