Jag har tråkigt

Så, nu är alla förvarnade, ni behöver inte läsa om ni inte vill...
Jag har tråkigt just nu. Klockan är åtta en lördagskväll och jag har absolut ingenting att göra! En lördag i början på ett påsklov dessutom. Hur tragisk är jag inte på en skala? (på en skala 1-10 eller 1-100? :P) Jag vet inte vad jag ska ta mig till. I och för sig är jag hur trött som helst för jag har inte sovigt någonting den här veckan nästan men det känns ju lite tråkigt att sitta ensam en lördag och inte ha något att göra. Jag skulle kunna kolla på film men det har jag gjort så mycket... Jag vill träffa någon att göra något med!

För att ni inte ska glömma bort det så säger jag det igen: JAG HAR TRÅKIGT!!!


                                                                                           Någon som vill hitta på nått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0