Jag får.. gnh. ..inte!

Jag höll på att göra det igen! Förbannad vare alla mode-bloggar med dagens outfit! Jag vill verkligen inte läsa sådana bloggar men av någon outgrundlig anledning klickar jag på dom ändå... Jag höll på att göra det igen, men jag är stak! Jag lyckdes lägga band på mig. Jag såg inlägget på startsidan, "dagens outfit" hette den Och handen åkte åt det hållet och jag klickade.. nästan. Jag lyckdes undvika det :) Det är sånna som jag som gör att sådana bloggar överlever, sånna hemska klickre som jag...

Men jag lovar er alla: Jag ska utrota dom!
Är ni på min sida så motstå freselsen att klicka på dom ni med! (Där lät jag allt bra hurtig va?! :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0