Hatet mot mode-bloggar

Det finns två (tre) typer av bloggar. Mode-bloggar och Hata-mode-bloggar-bloggar. (Och sånna som bara skriver tråkiga vardagssaker om sig själva) Båda är lika hemska tycker jag. Nästan i alla fall. Modebloggarna är nog värst för det känns som om de bara vill ha bekräftelse på hur bra människor de är. Hata-mode-bloggar-bloggar är nästan lika hemska (men jag föredrar dom starkt!) eftersom de orkar bry sig om alla mode-bloggar..
Jag höll på att falla i fällan för att bli en anti-mode-blogg när jag kom på att jag inte vet vilken "sida" jag hör till. Jag är verkligen ingen mode-fantast och har koll på kläder, men jag lägger ut bilder på fina grejjer som jag hittat. Jag är ingen hata-mode-bloggar på heltid eftersom jag titt som tätt slinker in på en mode-blogg och drömmer mig bort, men jag har ändå något emot dom måste jag tilläga. Och jag vet inte riktigt om jag passar in i den där tråkiga vardagssaker om mig själv, jag skriver visserligen om mig, men inte mycket och tråkigt! (tycker i alla fall jag)

Nu tycker inte jag att det är något stort fel på Hata-bloggarna, men det känns som att varje "seriös" eller "riktig" blogg som räknas av "rätt" sorters människor måste hata modebloggarna bara för att. Det stör mig lite faktiskt.. men jag ska väll inte säga något, jag dubbel-moralar ju hela tiden...

Nästa sak som jag ska störa mig på (och till och med göra en lista på) är alla dessa namn med "betydelse" på msn. Riktigt skrattretande ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0