Gubb-mode = välformade naglar?

Jag var i göteborg igår och på vägen dit på tåget satt det två gubbar på andra sidan gången. Den ena hade alla sina naglar klippta utom lillfingersnaglarna. Hur kommer det sig tänkte jag. Och tankarna for vidare...

Har han medvetet sparat dom naglarna? Har han gjort det för att han tycker det är snyggt? Han kanske tänkte: "Åh, vad snyggt! Nu måste alla tanter falla som käglor omkring mig när jag har så snygga naglar" Hur gick tankarna egentligen? Han kanske tycker det är praktiskt så att han kan klia sig på diverse ställen mycket bättre...

Är det någon (helst gubbe) där ute i cyberrymden som har ett vettigt svar på detta? Kontakta mig i sådana fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0