Dikter och kramkalas

Jag fick läsa några dikter som Annika skrivit idag. Dom var till mig och dom var så otroligt fina så det inte var sant! Jag snyftade till och med lite, så fina var dom. Jag var tvungen att ge henne massor med kramar och säga att jag tyckte om henne otroligt mycket för dom var så underbart vackra så det inte är sant!

Sen möttes vi i köket för att ta en Mitt-i-Natten-Fika. Vi snodde en hel vit chokladkaka ur skafferiet och gjorde underbart god vit varm choklad. Mums mums! Till det åt vi Annikas nybakade frallor och lyssnade på musik och planerade att vi ska gör en road-trip i Sverige i sommar. Vi ska åka högst upp och längst ner i detta avlånga land. Och vi ska gå på konserer och ha bara kul!

Men nu ska jag sova tror jag, inte för att jag ska upp tidigt imorgon eller så, för jag ska nämligen vara "sjuk" imorgon:) jag är bara lite trött och måste sova känner jag...

Så Godnatt på alla er som är vakna i natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0