Besviken på Mänskligheten

Nu är jag besviken! Minst sagt! Paketet placerades på tåget som planerat i morse men den som hittat det har inte sagt till mig! Jag som blottade min bloggadress och allt på det... Är verkligen mänskligheten så tråkig? Svenska är nog det i alla fall. Jag kan riktigt se det framför mig. Ett tåg fullt med människor och på ett ensamt säte ligger Paketet. Alla sneglar på det ibland men ingen tar det. Jag hade huggit det direkt! Svenskar är så förbenat alldagliga och tråkiga. Hur man beskriver en svensk: Blanda alla färger du har, duvet den där grå/brun/gröna/beiga sörjan som blir då? Det är svenskar i ett nötskal...
Moder och Fader tror att Paketet kommer hamna på nyheterna under rubriken "Bomb-hot" imorgon.. Det är nästan så jag hoppas på det eftersom då händer det i alla fall något! Vem vet, om vi har (o)tur kanske världen styrs av en tv-hallåa om nått år eller två?

Om Upphittaren läser det här: säg till! Jag vill veta om min plan att göra någon glad lyckades!!!





NU!!!

Kommentarer
Postat av: joel

ääh, det är säkert någon tråkig fitta som lämnat in den på upphittat gods eller något sånt. det hade varit riktigt typiskt.. haha

men men, man kan ju fortsätta hoppas att det kommer fram till någon som i utbyte vill skänka dig en miljon :)

2008-03-04 @ 07:32:51
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0