Nu är det slut! nästan..

Nu är det nästan slut! Alla skolgrejjer är överstökade och betygen ligger nästan på topp! :) Nsta vecka blir det bara roligheter på gång, karneval, bellmanfrukost, ölbrännboll, lisebergsresa och bonnarunda. Massa roligt! På karnevalen som är i morgon ska jag var en val. Karne-valen :P Våran klass ska vara en djurpark och jag slår vad om att jag är typ den enda som kommer att klä ut sig. Fast iof ska ju Johanna vara en pada, så helt ensam om att fula mig kommer jag ju inte vara...

Idag var det en härlig dag, soligt och varmt. Väldigt varmt. Dagen började med att jag steg upp och pallrade mig iväg till fotbollsplanen. Inte för att spela utan för att kolla på när lillebror Axel spelade åttondelsfinal i klassfotbollen. Dom förlorade och åkte ut efter ett och ett halft självmål. Sedan tog jag det lugnt i några timmar och åkte sedan ut till Svalnäs för att sola och bada med Ellen och Geovanny. Det var varmt i vattnet, 18,5 grader! Sedan körde jag hem oss igen. Det var en upplevelse må jag äga! Det är något mystiskt fel med motorn i bilen så vi blev troende i 20 minuter och bad att bilen skulle hålla hela vägen hem. Det gjorde den tack och lov. Sedan grillade jag med mamma och Annika. Gott som bara den! Vi bestämde oss för att starta en bogg för våran släkt där man kan dela med sig av bilder och vardag och sånt. Den ska heta "SheriffenochMargareta".

Så var det med det. Nu ska jag starta den dära andra bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0