hemma

jag vaknade idag, alldeles för sent och stressade iväg till skolan så jag han inte känna efter hur jag mådde. men när jag kom till skolan kände jag det: en djävulsk magvärk. så jag hann bara komma dit innan jag gick hem igen. sen sov jag... och kollade lite på naruto. för tillfället mår jag ganska bra, men det kommer nog tillbaka snart :(
nu ska jag träna på ergonomi-provet som jag har i morgon. det är det tråkigaste som finns nästan. om jag har "tur" är jag sjuk imorgon också så jag slipper göra provet. men iofs måste jag göra det senare och det är jobbigt att skjuta upp allt framför sig. det är bättre att ta tag i skiten (säger hon som aldrig gör något...)
jaja, provet får gå som det vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0