fredag-kväll

Fredag-kväll igen. hemma igen fy fan vad tråkigt egentligen. men jag och lillasystern min ska ha filmkväll tror jag. men hon kommer säkert ändra sig och hitta på nått utan mig, som vanligt. fredagar suger om man inte har något att göra!!
men jag kan ju muntra upp mig med att jag fick MVG i både naturkunskap och textil-färg-och-form =) hurra hurra.

nu ägnar jag tiden åt att städa..

jag måste erkänna att jag känner mig otroligt träffad. som bara den. det finns en reklam på radion där en gubbe pratar om sin blogg och hans navell-ludd. mer behöver jag väll inte säga?... ojojoj.. jag är nog ganska patetisk när allt kommer omkring.

och nu står jag här och bloggar för att jag inte har något bättre för mig. patetiskt som bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0