Siktar dom på mig eller?!

Jag känner mig betraktad. Allvarligt alltså så tror jag att jag är förföljd! Hjälp, läskig gubbe kanske ni tänker nu. Men nej, ingen läskig gubbe. Fåglar! För en månad sen typ skrev jag ett inlägg om en fågel som sket en meter bredvid mig. Det hände igen! Men inte en meter ifrån utan 30 cm ifrån mig! Jag cyklade till skolan och hade precis åkt över ett övergångsställe och skulle svänga ut på en gata när något vitt fladdrade förbi i luften 30 cm från från mitt huvud på min vänstra sida. Jag fick en smärre chock kan jag lova... Det händer ju aldrig att man är nära att få fågel-skit i huvudet men nu har det hänt två gånger med en månads mellanrum. Om en månad kommer jag säkert få en i huvudet!

Jag svär, dom siktar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0