Saft överallt!

Är det någon som har blandat saft någon gång? De flesta skulle jag tro. Först har man ett glas vatten och så häller man i lite koncentrerad saft försiktigt försiktigt så att det ska bli lagom. Man tycker att man häller i en evighet och varje gång man smakar så är det hela tiden för svagt! Så då blir man lite järvare och tar i och häller på lite mer och vpis! innan man vet ordet av har man en liter 1+7 koncentrerad saft och 1 dl vatten på disk-bänken.

Ungefär så känns allt just nu. Plötsligt var det ingenting, jag hade inget att göra, inga läxor och prov. Ända fram tills idag. Idag fick jag reda på att ALLT kommer hända jätte-snart! Massa inlämningar och projekt och prov och.. ..och ALLT helt enkelt!!
Så jag hoppas med lite överseende eftersom jag inte kommer hinna skriva så mycket här. Men vem behöver ha överseende egentligen, det är ju ändå ingen som läser min blogg :P Och jag kommer nog skriva ändå bara för att det är bättre än att göra det jag måste...

plopp plopp korvstopp (hehe, jag fick lite Bert minnen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0