Växxevärrk! (Vuxenvärk?)

Jag vill inte bli stor! Jag har funderat ett tag nu och jag känner att jag vill stanna där jag är. Nu trivs jag. Jag kan tänka mig att bli max 3 år äldre, sen räcker det.
Vuxna är så himla tråkiga har jag kommit på, i alla fall de flesta av dom. När man är "liten" så har man så många roliga idéer och vill göra massa saker, men vem är det som sätter stopp för allt det roliga? Jo det är dom vuxna så klart! Så jag har bestämt mig för att inte bli stor! Även om jag ser ut som 50+ på utsidan så ska jag vara sprallig på insidan. Jag ska vara en galen tant när jag blir stor och jag ska klättra i träd och åka skateboard och andra fartfyllda ungdomliga saker som jag inte kommer på just nu... Ush.    Jag låter som en tjatig tant när jag skriver såhär. Men, jag har bevis på att jag inte är någon pensionär utan fortfarande är liten:


Jag har väx-värk i mitt vänstra ben! :D




                                                         Räknas det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0