Skoskav!

Siri - Annika, varför använder du aldrig dina röda Converse? Dom är ju hur fina som helst!
Annika - Neeh, dom gör ont... *vandrar förstrött iväg*
Siri - Nejdå!

Nästa dag tar Siri på sig dom fina skorna (med ett par sådana där korta strumpor som alltid halkar ner, det hör inte till saken, jag ville bara berätta..) och skyndar som vanligt iväg till skolan. Allt eftersom dagen går börjar fötterna protestera mer och mer och när jag är på väg hem ser jag ut som en kissnödig ko med em pinne uppkörd i rektum.

Siri - Annika! Dom är skorna gör ont!
Annika - Ja, jag sa ju det.. *flinar och vandrar förstrött iväg*
Siri - .... *klagar för alla som vill höra och trycker upp fötterna i ansiktet på dom så att dom får se hur vanskapta dom har blivit*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0