Läskiga bananflugor

Banan-flugor är läskiga. Dom finns verkligen överrallt! Sitter man och äter så är dom där, kollar man på TV är dom där, gör man skolarbeten är dom där. Till och med när man sitter på toa är dom där och stör! Och varje gång man ser en banan-fluga försöker man döda den (vilket man misslyckas med till 99,9999% så det bara ser ut som man sitter och viftar i luften som en annan idiot..).

Min värsta mardröm (efter den om judar under sängen) är att medans man viftar efter banan-flugorna att man virvlar runt dom och sedan av misstag råkar andas in dom i näsan! Den tanken slår mig varje gång jag viftar bort en banan-fluga och den spårlöst försvinner, "hjälp! tänk om jag snortade in den i näsan?"

Banan-flugor borde utrotas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0